fredag 20. juni 2008

nyanskaffelser i denne travle tid...

jeg har vært på salg , og da gjelder det liksom ikke... hihi.
Shoppe stoppet mitt mener jeg.
Har kjøpt lexington dekke brikke som vips og simsalabim ble til en utrolig fin pute da den ble sydd på linstoff...

den blå er stoff fra Stoff og stil som har fått seg et fint bånd i hver side, fine lerrets knapper på baksiden og lexington tag som egentlig hørte til dekke brikken... ja ja, litt juks må man regne med...
Her er kuppene mine fra Villa charme.
På laget /opphørs salget var det MASSE folk , men smart som jeg er var jeg der ca ti min før butikken åpnet og fikk snappet med meg det mest nødvendige ( ? )...

To stk Kurver (de er ett sett så det teller bare som en ting...)
Fylt med diverse små stæsj...pyntekrans, ruccolafrø i nydelige poser, sink-kors til å henge diverse steder...


Og den fine krok greien,
er bare en uke igjen til jeg har ferie nå, og jeg ligger forholdsvis godt an med brudekjolene,

så det blir nok etterhvert oppusset soverom med denne fine på veggen...

Der har jeg også tenkt å lage meg en lampe i denne stilen...Jeg har jo kurver i alle verdens fasonger, og dette er jo et fint bruks område,

I morgen rieser jeg på hytten til Janet og Trond og tar det piano med delig vin i flere timer...

Faktisk helt til søndag :-)

God helg til dere alle...

Spesiell klem til Cathrine, Scott og Skjønne Sindre i England, savner dere...

3 kommentarer:

Torunn sa...

Lekre ting du har kjøpt!

Og god hyttetur! Blir nok deilig å sitte ute med et glass hvitvin eller to, tenker jeg;-).
Det skal jeg gjøre i dag også... :-)

Janicke sa...

De putene var jo rålekre!
Riktig god helg til deg!

Sologbolig sa...

Flotte puter som du har laget til. Gøy å gå på salg iallfall når det er slike lekre ting å kjøpa. Ha ei fin helg!