torsdag 5. mars 2009

LONDON BABY...

I morgen ( fredag ) reiser jeg til London.
JIPPI
jeg skal være der i fire dager, og bo på
Hilton Hyde Park , som ser kjempefint ut,
området det ligger i har jeg bodd i flere ganger og der er det kjempekjekt
masse restauranter og barer osv...


Jeg har selvfølgelig tenkt meg en tur innom
Og kanske svi av en pund eller to... hihi

Et spisested tips er Vidunderlige EDs Easy Diner som er bare såååå råfin.
De har kjempegode hamburgere, hyggelig personale, og selvfølgelig den beste innredningen;)
Kunne godt tenkt meg å treffe igjen Her kjekk Christian slater som jeg traff en annen gang jeg var der, og jepp , han er enda kjekkere i virkeligheten, og sååå hyggelig,
Bare så dere vet det ; jeg er
PRECIUS,
ikke dårlig for en som har vært "forelsket i han " siden jeg var tolv...

Et annet sted jeg har tenkt meg er VICTORIA OG ALBERT museum som for tiden har en utstilling på DEN russiske TSAR familien sine klær fra 1720 og framover, ser kjempefin ut.

Ellers skal jeg jo som dere kanske vet på TINA TURNER konsert,
det skal drikkes mye øl og vin, sikkert en god del champagne også,
det skal spises godt,
det skal kikkes, festes og koses.

7 kommentarer:

Sologbolig sa...

GOD TUR TIL LONDON !!!

Ida sa...

KOOOOOS DEG MAX! Lev livet og nyt hvert sekund :-)

Klemmer

Anonym sa...

Ha en flott tur, er kjempe misunnelig :)

♥ Stines hverdag sa...

God tur, og kose deg masse i London!

Aina sa...

Nydelige lister ja:0)
God tur og hils herr kjekke Slater.

Klem!

Anonym sa...

Hei hei,
jeg er jo ikke misunnelig. Er jo ikke glad i London i det hele tatt.. Bare gå innom Carnaby, finne seg en pub, gå innom Burberry butikken, ikke for å handle, men bare titte på fine klær til vanvittige priser.. London er knallbra, tror jeg får min 8 tur din til høsten, gleder meg veldig.

Ha en kjempefintur:)

Klaffen sa...

prøver å finne noe fine superlativer nå, men sier like gjerne GOD TUR og NYT LIVET! Vil se bilder når du kommer hjem altså, full rapport:) KLem