onsdag 25. mars 2009

bare en uke til påskeferie.



Nå er det bare så mange dager,
som det er fingre på to hender,
til jeg kan si at jeg har
PÅSKEFERIE!!!
Jeg kan vel være den første tilå innrømme at det blir kjempedeilig med
10 Hele dager FRI!!!
Heldigvis for meg, og muligens uheldigvis for de som vil se Teater ,
så stenger hele DNS i HELE påsken.
Jeg skal være hjemme og rydde , jeg skal på Voss, kanske i snøen ?
, og jeg skal på hytte på Askøy.
Jeg håper å få slappet av og gjordt litt nyttige ting...

Men over til noe annet:

Jeg har en superfin lampe som jeg i ett litt ivrig øyeblikk kjøpte,

Synes den er kjempefin,

men den har ikke kommet opp , og jeg finner ikke helt ut hvor den kunne passset...

Det er en KOZIOL lampe som er blank , lik som de over , men altså blank/ hvit.
Den koster faktisk 899.- og prisen er fortsatt på. ;(
jeg tenker at dersom noen foreksempel har hatt lyst på en slik,
så er jeg villig til å gi den fra meg for halv pris...
ca 30x30 cm.
Ellers så bare sparer jeg den til en passende anledning dukker opp..
Ha en feiende flott kveld,




3 kommentarer:

home 4us sa...

ja, ikke sant. det er et utrolig kick når plantene livner til. Særlig når noe ser så dødt ut som potetplanten min. Jeg startet bare med å sette lys på rommet og vanne litt en gang i uken. etterhvert skal jeg potte om med ny jord.

Nydelige eventyrbilder under her:)

Missfryd sa...

Det skal bli deilig med påskeferie, det er sant. Og så pleier det jo å være full vår når den er over, men vi får se om det skjer i år da:-)
Det er konkurranse hos meg, ta en titt.
Klem I

h.espe sa...

Ja, er det ikke deilig, snart er det påskeferie!! Gleder meg masse til å dra hjem til Nordfjord, og være på hytta noen dager. Det blir rekreasjon det..!!

Ha en flott kommende helg!

Klemmer