søndag 5. april 2009

klarte ikke helt å gjøre ingenting

Innenfor kjøkkenet mitt har jeg en bod,
eller ett kott som jeg selv sier.
Der har jeg kjøleskapet , (deilig å slippe å ha det på kjøkkenet)
Og inntil nå en hel sinnsyk mengde med rot.
Men i dag fikk jeg ånden over meg, og tok alt ut.
( nå er det altså vaser og pastaservise og champagne kjølere over alt i stuen ... )

Jeg rev ned hyllene som var der fra før og io morgen skal jeg omtrent idet Ikea åpner,
kjøpe nye skap til å ha der,
Nå er det her bare snakk om ett par kvadrat ,
men hvis jeg bygger i høyden....
Skal bli deilig å få litt mer skapplass til hermetikk og tørrvarer
itillegg til alt det andre som hoper seg opp...


Og sånn helt til slutt et biolde funnet på nett;


Å grille eller bli grillet...
Hehe..

1 kommentar:

Mi :) sa...

Så kuuul, morsom og annerledes blogg du har ;) Me like!

Nå har jeg digget til Vinni og koret og drømt meg tilbake litt over en uke :) Kjipings at Vinni & the gang røk ut, men tipper vi hører Papirguttene utover våren og sommeren ;)

Mi:)