tirsdag 30. mars 2010

Det kjedelige er

At når man skal ha et syrom som fungerer så er det så
innidethelsikensmye
som skal være der inne.

Jeg er sååååå misunnelig på dere som kan ha fine dekorative syrom med bare en eske eller to til stoffer og en fin liten boks til knapper....
Mitt er jo er arbeidsrom som hører til mitt firma.
og der er det såååå mye , både nyttig og rot...
Jeg har pr nå kastet 26 bæreposer med stoffer, både rester og litt større stk...
Kunne selvfølgelig gitt det bort, men måtte bare bli kvitt det umiddelbart,
nå som jeg holder på å rydde...
Jeg vurderer å selge overlock maskinen min, for jeg overlocker som oftest på Hverdagsjobben dersom det trengs. synes den blir finere...
Har også vurdert å sette klippebordet ( 3 m x 1.20)
i boden ( som forøvrig er stappfull ) for å sette inn skaper ,
der man ikke ser alle bokser bøker osv
Men da må jeg klippe og konstruere på spisebordet mitt og da blir det jo stoff støv og klipperester overalt...
Noen gang prøvd å klippe mørkegrønn fløyel når du har hvit sofa ???
Det blir grønne prikker overALT!
Tror jeg beholder klippe-bordet der det er....
Jeg har en illusjon om at jeg skal få ett ryddig arbeidsrom med fine gamle syroms detaljer inni rammer på veggene...
hehe. vi får nå se hvordan dette går...
Oppmuntre meg Please for dette er BORING!!!!


Ingen kommentarer: