tirsdag 13. april 2010

Pc ødelagt, ny mini pc i reserve;)



Min pc er totalt fu..ed up.
kjedelig,
Noen fikk kanskje med seg i fjor at jeg var igjennom samme prosessen,
og var seks uker uten pc...

Det har jeg ikke tenkt til denne gangen , og har derfor kjøpt meg en ti tommers søtnos pc som skal brukes på reiser osv;)
den er hvit og av merket Acer.

Dette passer utmerket sammen med at jeg drar til Oslo i morgen.
jeg skal blandt annet på kurs å lære å lage militære skyggeluer .
tror det blir kjempekjekt.
ellers skal jeg på seminar med 103 andre kostyme arbeidere fra hele Norge.
Blir nok ikke noe blogging alstå...
ha en finfin uke søte du.

1 kommentar:

Unknown sa...

hei
Takk for hyggelig kommentar... så spennende at du skal lære å lage militærluer. Det gleder jeg meg til å se.
Kos deg i sola.
Klem...Ellen