fredag 22. oktober 2010

Bibliotek

Dersom jeg hadde ett rom med maaaange rom,
feks et Engelsk herskapshus med to-tre hundre år på baken,
da ville et bibliotek vært stedet å være i kveld.
x
Vi har så insane mye å gjøre på jobben nå ,
( og har hatt det i ca to mnd)
at det eneste jeg gjør når jeg kommer meg ut derfra
( etter tolvtimers dager )
er å skli inn i kosebukse og tøfler ,
finne en kopp kakao/ ett glass rødvin
å sitte i sofaen.
Det varer nok iallfall i to uker til
og så avsluttes det hele med en fest etter premieren,
GLEDER meg ;)
Rommet på bildet er lagret etter en av mine mange internett-inspirasjons-reiser
og jeg vet derfor ikke hvor det kommer fra.
-men vakkert er det iallfall ;)
og beroligende og innbydende, og ......

Thanx a lot for fine kommentarer,
kommer sterkere tilbake etterhvert.
x
Smask og dask.



1 kommentar:

Anonym sa...

Høres ut som du har det travelt på jobb
Å da er det jammen deilig å slappe skikkelig av når kvelden kommer

Ha ei god helg
Klem M