onsdag 8. februar 2012

Nib-Bidrag ;)



Her er mitt bidrag til vegg for våren ;)
Dette er i min stue.
Perfekt sted for en kopp te og bok, med beina på benken.
Benken fikk jeg forøvrig av en snill dame via Finn.

Panelet på veggen er gammel, 70 talls faktisk.
Den var i leil da jeg kjøpet deg og den har ikke blitt prioritert i oppussingen.
Jeg kunne godt tenke meg å skifte den ut i en mer moderne utgave.
Jeg har dog veldig god erfaring med smart panel ,
som jeg foreksempel har både i taket og på veggene i gangen min.
Kjempefornøyd og veldig klar for å bruke igjen,


Er du med i Nibutfordringen denne gang ?

3 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så fint du har det i stua di, :)

hilsen Lisbeth.

Veien til frihet sa...

Jeg er ikke med men jeg ønsker deg lykke til :) Det er så fint hos deg, den brune benken er lekker :)

God natt og sov godt
klem klem

Johanna M. sa...

For en koselig benk, så lunt og fint du har det! <3