onsdag 20. juni 2012

Akttegning på Urdihuset.






Heldige meg fikk være med på testkurs på deilige Urdi Huset. 
(Jeg har tidligere skrevet om Urdihuset her 
og om du søker i søkefeltet til høyre finner du innlegget ;) 



Vi var  8 stk som var testpersoner for nytt brillefint kurs / workshop.


Fine og flinke Janne Gullaksen tok i mot oss i det flotte gamle lysthuset, 
Lærer  var Marit Løvstakken,  
og Modell Elin Ambika Haugen.
Vi var innom flere forskjellige se/tegneteknikker og fikk prøve oss både med kull og blyant.
Selv liker jeg veldig godt kull. 
Det blir så kraftfullt utrykk.

 I pausen fikk vi servert herligheter i form av ost, frukt, eplemost fra hardanger  og deilig brød.
Dette er en perfekt ting for venninnegjenger, 
Kolleger, teambuilding og utdrikningslag.
Man utfordres til å oppleve nye ting ,
og tenke" utenom boksen".

Anbefales absolutt , og dersom du tenker at det ikke er noe for deg,
 så ta iallfall en tur å se det flotte huset, 
 og ta en kaffe mens du nyter stemningen og de flotte maleriene.


1 kommentar:

En rosa fugl sa...

Tegning er ikke bare, bare. Bra du gjør sånt. Jeg er håpløs på å tegne fint. Derfor maler jeg litt. :)