lørdag 22. september 2012

Fikk du noe fint på loppis i dag ?


Jeg var en tur på loppis i dag.

Eller la meg starte med i går.
I går var jeg først ti timer på jobb, 
så var jeg hjemom for kjapt skifte og sminke,
 før jeg så Premieren på stykket jeg  har jobbet med i det siste.

Etterpå fulgte 
premierefest 
med middag og taler ,
og øl og hyggelige samtaler.
De varte til rundt 03.00.

Derfor kan man si at da jeg ankom loppisen to timer etter at de åpnet,
og fant sikkert 500 mennesker,
 så fikk jeg noe som sikkert muligens ligner på panikk!

Heldigvis har jeg vært på så mange loppemarkeder før,
 at jeg med et relativt rask overblikk kan se om det er noe jeg vil ha ...
Ergo kjørte jeg pent hjem med alle pengene i lommeboken og tomt bagasjerom.

Kjøpte du noe på loppis ? 



( for ordens skyld ; Bilde er fra Pinterest. )

1 kommentar:

liven sa...

Ja ja Linn....du får ta turen i dag da :)
Selv jobbet jeg i går, men min mann var flinking og kom hjem med to tallerkenhyller :)
Men idag tar jeg turen.....det er jo høstens høydepunkter dette :)
ha en fin søndag!