mandag 15. oktober 2012

Gult er kult.. uhuuuu!



Gudhjelpe meg for en fantastisk høsthelg vi hadde her på Vestlandet.
Strålende sol fra skyfri himmel

Jeg fikk både festet, vært i båt, spist frokost på Bocca, vært med tantunger på lekeplass og Peppes,
Kjøpt to skåler på loppis og drukket vin!
Hurra!

Helgen som kommer bringer ENDA mer sol for mitt vedkommende.
Da flakser jeg likesågodt avgårde til EGYPT.
Sharm El sheik faktisk, 
Hvis jeg treffer på en sheik så har jeg en følelse av at julegavene mine blir pretty nice ;) 

Noen som har vært der ? 

Nevnte jeg at bassengområdet er FIRETUSEN ... kvadrat? 
- Ja også er rommet 60... ;) 
Nicysmicy.

Hadde du en finfin høsthelg ? 
Noen som har vært på jakt forresten ? 
enten lopper eller Vilt ? 


Og du... Meld deg på MIINTO giveawayen da ;) 

1 kommentar:

MøbelPøbel sa...

Hei hei!
Koselig å møte deg:)
Legger meg til som følger:) Nå skal jeg dykke litt i bloggen din:)