onsdag 6. februar 2013

Burde ikke det snart være tid for loppiser ?




jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig klar for loppeshopping nå...

Januar var veldig lang og Februar har jo bare såvidt begynnt.
I begynnelsen av mars regner jeg med at myntene får bein å gå på.
Det er så kjekt å gå på loppis.
Kikke, vurdere, kjøpe og humre av de merkeligste ting...




Foreløpig bruker jeg dagene på å fly fram og tilbake Bergen- Oslo.

- innimellom alle jobbingen,
 har jeg blandt annet sett Else K furusets Kondolerer (Nationalteateret).
Dersom du har sjangs så MÅ du se den. Hun er vidunderlig!

So long!


1 kommentar:

Karianne Vikse sa...

Hei, så kjket at du ville delta på giveawayen min, så fant jeg bloggen din.
Kjempe masse fint her hos deg.
Spessielt bildene av deg og disse deilige guttene.
Legger meg til som følger hos deg og ønsker deg en riktig god helg.
Velkommen tilbake inne hos meg.
klem fra Karianne