lørdag 31. mai 2008

den store vaskedagen.

I denne sinnsyke varmen som vi har hatt i bergen i dag fikkjeg det for meg at jeg skulle

VASKE.

Så jeg har vasket:

Sofa trekkene mine

Gulvene i leiligheten

Kjøkkenet

Jeg har også plantet Jordbærplanter i en fin vineske på verandaen.

LEVERT SELVANGIVELSEN!!!

( o hvilken herlig følelse det var å være ferdig med den...)

Klippet uniform til Birgitte på To Kokker,

-Og nå skal jeg sy den klar til prøve i kveld.

Kanskje jeg fikk meg Noen Bokstaver ( les ADHD)

i løpet av natten ?

Det er iallfall digg og

som takk for hjelpen til meg selv

skal jeg drikke en hel flaske champagne på altanen i kveld





4 kommentarer:

Eli sa...

Hei,takk for komentare på min blogg,så fin at du syntes at bordet var fint da,de kryssene var ikke så vanskelig,prøvde meg på et før jeg ble helt fornøyd,så det ble til en bokstav etterpå. Ha en fin helg

Anna Lisa sa...

Du har vore skikkelig effektiv i dag...og i den varmen!!
Huffa...eg har sittet i sola og kosa meg. Farge og fregner har eg fått :)
Deilig med varme og sommar.
Ha en fin lørdagskveld.
Klem

Sologbolig sa...

Så effektiv, eg har bare lata meg!! Eg har ein utfordring til deg på bloggen min! Ha ein fin og lat søndag!

Gamlå sa...

Hei hei
Håpte champngen smakte. Den var du fortjent.
hilsen Gamlå