lørdag 8. november 2008

Frokost og shoppingtur.

Nam Nam hjemmelaget frokost lørdag morgen,
Nybakte grove rundstykker, Hjemmedyrkede tomater og Oh så deilig Varm sjokolade
Jepp , frokost en prinsesse verdig.
Vurderer å ta meg en tur på Havna interiør, lenge siden jeg har vært der.
Og så tenkte jeg meg en tur på
understående event:


Tenkte jeg at jeg skulle tipse dere Bergensdamer om skosalg i sandbrekk veien 95

( ikke så langt fra der som Tilbords salget er )

Tror det er masse fine sko til ca halv pris

disse er blandt merkene som nevnes.

BCBGMAXAZRIA

BCBGirls'

Jessica Simpson

Vince Camuto.

I dag lørdag og i morgen søndag 1400-1800

Lets shop.

1 kommentar:

Ida sa...

Så deeeeilig frokost - hadde så DILLA på varm sjokolade i forrige svangerskap - og kjenner dillaen komme veltende denne gangen også :-)

Takk for tips om skosalg - er på utkikk etter nye støvletter - kanskje jeg er heldig!

God helg!

Klem