fredag 19. juni 2009

God helg


Fredag, deilige, deilige fredag.
det er den fineste dagen i uken,
da er det såååå deilig å være hjemme og se på tv og drikke vin,

Akkurat nå er det vglista, men tror jeg skifter til Anna Pihl straks...
Har søte lille Moses , tibetansk spaniel på liggis,
kjempekoselig,
Nå er det kun to uker til jeg går på ferie , og da er det SEKS uker med fri,,,, jippi,
Det kommer til å bli kjempedeilig.
har ting å gjøre og steder å reise, så det blir faktisk ganske travelt.
I morgen skal det visstnok bli finfint vær så da blir det hyttetur på meg.
Ha en fabelaktig helg.

6 kommentarer:

Bette sa...

God helg til deg og,prinsesse Linn!!

Klem fra Bette;o)

by Siv sa...

Å ikke lenge igjen nå.... Min kjære hadde siste dag i går heldiggrisen :)
Kos deg de siste dagene på jobb, så snakkkes vi etter sommeren. Da blir det jo en del premierer hurra!
Ha en strålende flott helg
*Siv*

Sologbolig sa...

God helg til deg også !!

Janne sa...

Takk for trivelig kommentar inne hos meg! Ja..hyllene (har to) skal bli hvite. Så fin blog du har! Liker så godt de der retrobildene. Ha en god lørdag!

Unknown sa...

Så hyggelig at du likte boken....håper den gir mye kreativ inspirasjon.
Jeg ønsker deg en god St.hanskveld.
Klem...Ellen

Bette sa...

Takk for det!
Ja,det var bare en helt fantastisk gøy bursdagsfeiring!! Etter frieriet tok det jo helt av! Vi danset disco laaaangt ut i de sene nattetimer,og jeg danset selvfølgelig på bordet;o)
Ringen får jeg i dag,og gleder meg som en liten unge til å få den på fingeren! Har bare en utrolig herlig mann!!

Ha en fin torsdag og nyyyyyt det nydelige sommerværet;o)

Klemmer fra Bette!