søndag 28. juni 2009

porselens-skjærebrett





Jeg må begynne med å si at helgen har vært fantastisk.

Jeg har vært på hytte på askøy og ikke gjordt så mya annet enn badet,

solt grillet og vært i båt, superdigg;)


Er det noen som vet hvor man kan kjøpe porselens skjære brett ?
Har plutselig fått kjempelyst på det,
jeg ser for meg at kanskje dett er en fin ting å samle på?
Så kan de stå stablet litt sånn lett tilfeldig på kjøkkenbenken og bare vgære nydelige...
kan ikke si jeg har sett på hverken fretex eller loppis...
Nå er det kun en uke igjen til jeg går på SEKS uker ferie, jippi. jippi jippi
ha en feiende flott uke...

4 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Jeg skal jakte på slike brett. Har lyst på selv, og kunne godt tenkt å hatt de i butikken. Jeg vet de har de i Sverige og tror det ble produsert flere der, før i tiden, og ikke her hos de norske pors.produsentene (figgjo har jo bare med masse 60talls mønster)

Kos deg i sommerkvelden
Klem:)

Nostalgia sa...

Er det de antikke du tenker på ? Ikke ofte å se disse her og de antikke med mønster eller tekst i blått finner du helst i antikvitetshandler eller på messer og da gjerne for 600 og oppover. QXL eller svenske Tradera kan også være et sted å lete. Jeg viser to stk i et innlegg hos meg for noen dager siden kalt "blått".

Ha en deilig sommerkveld !
Klem, Nostalgia

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

6 ukers ferie! Da er du jammen heldig. Jeg har 4 uker og syns det er bra. Begynner om en uke. Jeg har et skjærebrett som jeg er veldig glad i. Arvet etter farmor. Men jeg tror etterhvert at de er blitt mangelvare. Knuser sikkert!

Anonym sa...

Kan tenke meg at bysten er ca 50 cm høy....uten at jeg har målt den nå.... =0)

Er du interesert så send meg en e-post, ligger link til e-posten på høyre side i bloggen min....

Karna