onsdag 1. juli 2009

Vintage -kupp

I dag var jeg innom min favoritt antikvitetsbutikk i lunsjen;)
der hang foreksempel en lysekrone til 54000 smacaronies,
men den fikk jeg IKKE , for å si det sånn, hehe
Det jeg derimot fikk og som jeg er ellevill over ,
er elleve , jepp 11 par nye øredobber;)
VINTAGE DIOR OG GIVENCHY.
gjett om jeg ble ellevill da?
de ble mine til en meget billig penge og jeg er stadig litt ekstatisk. '

JAda, noen av de er nok finere enn andre ,
men hallo; det er jo Christian Dior for svarte,
min favoritt designer,
og så skulle jeg liksom la de ligge alene igjen i den fine butikken ?
niks & neitakk, '
de fikk nok alle sammen være med meg hjem;)
kanske det ikke er så lurt å få ferie penger før ferien virkelig begynner ??
hmm, men den begynner iallfal på fredag, jippi.
bare to dager igjen å stå opp etter klokken....

Ha en nydelig Torsdag.

3 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så kuult!

Hanne sa...

I dag har jeg vært innom hos "Fin i formen" for å prøve lykken. Det var det mange andre som hadde gjort også - naturlig nok :-)
I den lange listen over kommentarer dukket det opp mange bloggere som jeg ikke dro kjensel på, så dagens bloggrunde består i å besøke alle disse. Det er så gøy å oppdage nye bloggere. Du er en av dem, og jeg er glad jeg fant bloggen din. Masse morsomt å lese.
Så mange stilige øredobber du har sikret deg - stas!
Ha en fin, fin sommerdag :-)
Pludrehanneklem

Bette sa...

Halloen du=)

Jo,det var nok meg som fikset veske til deg! Har hatt en mistanke en god stund,jeg og;o) Vittig! Håper du er fornøyd med vesken! Jeg har brukt min myyyye!!

Hvor har du funnet alle de øredobbene??? De var jo knallfine!!

Kos deg i varmen!

Klem fra meg!