onsdag 8. juli 2009

snart ut å reise

På fredag drar jeg på familie besøk til Nederland.
Jeg blir borte i ti dager, men har tenkt å ha med meg pc, så mulig ( og sannsynlig )
at det blir ett innlegg eller fem fra det flate utland...
Jeg skal ha leiebil og skal hente den på Schipol flyplassen, og kjøre i over to timer,
første gang jeg kjører i nederland , men det går sikkert fint, håper det, ...
Bilen kjenner jeg iallfall fra før for det er en Ford KA og det har jeg hatt ii fire år selv;)
Krakken over har jeg malt en gang og navnet etter byen jeg skal til , ZEVENAR,
kjempesøtt lite sted.
Kanskej det blir litt shopping på meg?

6 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Nederland,er et spennende land..hvor jeg har hørt rykter om mange spennende markeder.Den krakken din der var lekker du..Go`tur til deg fra Maliva

My home is my Castle sa...

Høres spennende ut og moro :))
God tur og lykke til på veien.. Synes du er tøff ;)

Kari

Monica sa...

Så lekekr krakk og herlig spann du viser:) god tur til nederland, kos deg masse:) klem monica

Lisa Marklund sa...

Ha en underbar semester och kul att du hittade till SIB :-)
Jag har lagt upp dig som medlem, vi har redan några andra norska medlemmar
Kramen Lisa

Hellig Lykke sa...

God tur og lykke til.
Jeg har aldri vært i Nederland men kunne goddt tenke meg en tur.
:-)
Kos deg

Les Cotrions sa...

Thank you for your visit! You've a lovely blog with very nice and inspiring photos!!!
Have a nice holiday!
Warm greetings
Vale