tirsdag 22. september 2009

Farmorshopping.



Misforstå meg ikke, jeg skal ikke ut å kjøpe meg en farmor
Jeg skal ta med min farmor på Shopping,
Tenkte jeg å ta henne med på fabrikkutsalget til Oleanna,
på Espeland / Arna

jeg er bare såååå Begeistret for Oleanna.
Spesielt Pleddene og småvarene, ( sjal, votter , pulsvarmere osv..)
og de av dere som har lest bloggen min en stund vet at jeg har pledd og annet så det holder...
Dere andre kan lese litt om det her og her ( i bakgrunnen ), her , her og jammen her og...
hmm. I dag får jeg IKKE pledd;)
( har tilogmed ett innpakket i ett skal tilfelle det skulle komme en venninne med en rund dag som bare mååå få det ...)

Nå må jeg hente henne;)
So long,..,.
Er det lenge siden du var på shopping med din Farmor/ tante/Mormor, osv??
----------------------------------
Oppdatering;
Farmor kom hjem med to nydelige strikkejakker, "sparte" nesten 2500,- hehe
jeg kjøpte to genser deler som skal bli pute;)
Typisk Bloggis sant ??
Vi var også innom Janus som har fått verdens fineste fabrikk utsalg...
Der fikk vi handlet litt bursdagsgaver til barnebarn/ tantebarn og hver vår deilige ullgenser, litt sånn undertrøye aktig;)
Vi er strålende fornøyd med dagens kupp.


7 kommentarer:

@afjo72 sa...

Det hørtes koselig ut - håper dere gjør noen funn :o)

Anne sa...

Så kjekt med shopping med farmor! Høyrtes verkeleg koseleg ut:)
Kos deg og ha ein flott dag:)

Nostalgia sa...

Så morsomt da ! Ja Oleana har virkelig mye flott. Bor bare et par kilometer unna, så har sikret meg endel jeg også- spesielt når de har salg :-) Da går vi jo mann av huse !

Håper dere har funnet mye fint !
Klem, Nostalgia

(eddas) sa...

heisann...
ja koselig og ta med farmor på tur....
jeg lurte på en ting jeg ser du har en Random.org til og trekke for deg når du hadde konkuranse...jeg har give away nå og da lurte jeg på hvor jeg kan finne en slik en?:)
ha en fin kveld
klem edda

Helen sa...

Åh SAVNER virkelig farmorshopping...
Sukk..
Det er jo noe av det koseligste i verden rett og slett...

(eddas) sa...

Hei:)
takk for svar...det er ikke så rart du ikke fant følger boksen...for den er borte og det er ikke bar på min side....så det må være blogspot som har trøbbel...
Ha en flotters dag
klem edda

Therese Dorthea sa...

Pleddene til Oleanna e knallfine! Mamma har eit slags sitteunderlag i stolen på stova. Trur dei solgte det billig fordi det var ein rest av eit pledd...veldig fint! :)

Koselig med farmorshpping!