mandag 24. mai 2010

Hotell Stureplan

I stockholm bodde jeg på fine Hotell Stureplan.
Dette hotellet ligger nidt i sentrum og har gang avstand til alt man ønsker seg
det er selvfølgelig en fordel at det er superfint også ;)
Hotellets egen restaurant Per Lei hadde deilig variert frokost
og personalet var kjempehyggelig overalt.
Rommet mitt var helt nydelig.
Hvitt og vakkert.
Romtypen heter Superior Deluxe og ligger midt på prisstigen.
Sengen var kjempedeilig, det samme var dynen.
ordentlig dundyne, deilig og myk.
Rommet hadde to store klesskap,
strykejern og brett
( noe jeg setter veldig pris på, krøllete klær er ikke superfint )
flatscreen og skrivebord er også greit når man er der i nesten en uke ;)

Badet rent og pent og stort.
dusjen hadde både hånddusj og rainshower dusj.
Badekåpe og hårførner, itillegg til myke store håndklær
og gode hår og hudprodukter.
Jeg må nok bare si at Hotell Stureplanbesøker jeg gjerne igjen.

Icing on the Cake;

-superfin lysekrone.

Perfekt for en prinsesse.

3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Koselig med hyggelig hotellrom når man er på tur, og selvfølgelig bør det være en prinsesse verdig!

Kos deg masse.

Klem Lykkeliten

Alven sa...

Hei :-)

Det hotellrommet så jo kjempefint ut :-) Takk for tips om det :-) om vi skulle ta turen til stockholm :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

ps. La meg til som følger hos deg :-)


Klem

Villa Drømmeverden sa...

Det hotellet lå vi også på ifjor sommer. Nydelig hotell! Og gangavstand til alt er et must i storbyen, flaks at lexington og sia butikken var rett over veien:)
Stockholm er en fin by! *savne savne*

Klem fra Margit

Likte vesken din! Jeg har selv en samling:)