torsdag 13. mai 2010

sol ute, jeg inne...

På denne vakre solrike fridagen har jeg tilbrakt tretten timer på jobben,
frivillig.
Jeg har noen dekankapper til universitetet som jeg holder på med,
men ble desverre ikke ferdig i dag
selv om jeg hadde håpet det...
Slike ting tar alltid mye lengre tid enn man tror, er så mye detaljer,
skult knepping,
passepoilerte ermsplitter, og masse masse håndsøm...
Men innimellom har jeg hatt en bitteliten tur til Maske/frisøravdelingen der jeg fikk klippet håret, som sårt trengte det...
det er en bonus at man kan stikke til frisøen, bli der en halvtime, komme ut igjen superfornøyd,
og det er veldige mye billigere enn om man skulle gått til frisør vanlig.
Makeavdeligensdamene er superflinke !
Jippi.
Jeg fikk forresten også sett bittelitt fra sidescenen av den nest siste Jungelbok forestillingen.
Dersom du bor i Bergen og ikke har fåttmed deg denne perlen av en forestilling har du muligheten på lørdag.
Den er fantastisk.
Dere som bor i Oslo kan se den over nyttår, da den er solgt videre og skal spilles på folketeeateret( gamle operaen.>)
Våre skuespillere trenger vi selv så de blir desverre ikke men, dermed regner jeg med at det blir en ganske annerledes forestilling, men ABSENCE KJEKKASENE blir med til oslo.
Gled dere damer.
de er grisefin !
Etter jobb var jeg en tur på Kvinneklinikken og hilste på mitt nyeste tantebarn.
supernusselige Pernille.
Hun er kun to dager gammel og sååå søt.
baby knirking og babylukt og søte fingre og alt er bare fryd og gammen...
For en lykke.
Jeg gleder meg til å bli kjent med henne.
Ha en strålende helg alle sammen. blir nok mer blogging fra meg når jeg får pc en min tilbake fra reperasjon og jeg får litt bedre tid generelt;)

3 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Det var sikkert en lang arbeidsdag, ja!
Men det virker som du har en kjekk jobb med mange spennende opplevelser.

Gratulerer som tante til en liten jente!

Ønsker deg en fin helg
Klem Tove

Lisbeth sa...

Puha 13 timer er en lang dag,men med en fin ny hårsvejs og et nyt tantebarn så var det nok en ok dag alligevel...:-o)

Pernille er et dejligt navn, min yngste datters navn også.
Da hun blev født for 36 år siden synes det meste af min norske familie at det var et mærkelig navn..:-)

Fortsat god weekend og forhåpentlig en dejlig 17.maj.

Hej fra Lisbeth i Danmark

Anonym sa...

good read, post more!