tirsdag 3. august 2010

Juli bare forsvant liksom...

Er det flere enn meg som føler at de gikk glipp av JULI ?
Her i Bergen har vi vært riktig uheldig med sommerværet,
tror vi har vært velsignet med tre dager med sol...
Det har ikke regnet så mye men bare litt sånn mellomvær liksom.
Kjedelig.
Selv føler jeg at dagene bare flyr fra meg,
-nå har jeg kun noen få ferie dager igjen,
Skal prøve å få brukt de godt til kos og lykke.
Akkurat nå sitter jeg å surfer på alle mulige sider på nettet,
bildet over er fra Pottery Barn,
NICE!
Nå skal jeg sortere klesskapet ;)
Ha en deilig dag.

1 kommentar:

HusmorDronninga sa...

Kunne ikke vert mer enig!
Men nå synes jo jeg at de siste 5 mnd bare har flydd avgårde også da... merkelig nok :)

Håper solen dukker opp i de siste feriedagene dine! Her på østlandet er det faktisk ikke lov å klage. Deilig temperatur, og i dag har det faktisk vert sol også.. Nyyytelse! Men det var kanskje ikke helt DET du ville høre ;)

Klem fra
Kjersti