torsdag 26. august 2010

Sommerslutt

Nå er det nok sikkert siste rest av sommeren som er her i BG.
Har litt delte følelser ang dette.
Jeg synes aldri sommer ferien varer lenge nok,
og selvom jeg fikk gjordt utrolig mye i år,
så kunne det alltids vært en ting eller to til...
Men stoler kan man jo trekke om på høsten og ;)
xxx
Nå gleder jeg meg skikkelig til Høstvær og stearinlys og rødvin og Loppis.
Det første loppiset her i BG er faktisk neste helg.
Jippi
Det er så kos å bare gå å kikke rundt om ,
Foreksempel er det fint å finne Hvitt gammelt deilig stettfat
(som selges på favorittantikk butikken til 450 kr )
øg kjøpe det for en tier ;)
DEILIG ;)
Sitte under Deilige pledd og kikke i fine interiør-bøker eller
Vakrehjem og BoligPluss
og finne nye ønsker til Julagaveønskelisten.
xxx
Men nå skal det sminkes bittelitt her,
og etterpå skal det skiftes klær fra kosebukse til noe annet,
og så skal det da altså premiere-festes.

Håper du får en like bra kveld som meg ;)

2 kommentarer:

Roka Design sa...

Heisann:)

Loppis neste helg ja..hvor hen da??
Gleder meg til høsten jeg..masse inne kos:)
Ha en fin kveld:)
Klem fra Kari

Hasigamas mamma sa...

Håper du koser deg!!!
Klem
Lise