tirsdag 28. juni 2011

Den årlige sommerplanleggingen...

Ja ja, Her i Bergen regner det,
i strie strømmer,
ingen tegn til sol...

Da slår jeg likegodt til med den årlige sommer-to -do listen min ;)
jeg har hatt en hvert år siden jeg startet bloggen,
og en på slutten av sommeren,
liksom for å summere opp hva som faktisk ble gjort...

Altså iløpet av sommeren 2011 skal jeg ;
--------------

-Lage ferdig to stk Dekankapper til Universitetet i Bergen
Muligens også en til ett annet fakultet, får se hva jeg når.

-Mest sannsynlig bruke noen sure tusenlapper på motoren i bilen...
Verksted på fredag førstkommende...

-På sommerkos til Åna Sira med familie og extended familie.
Verdens hyggeligste og mest avslappende lille sted.

Superkos.

-På roadtrip med venninne til Moldejazzen og se myyye bra konserter.
Kom gjerne med innspill på hva vi bør innom på veien ( Bergen-Molde)
Enten det er verdens beste kaffe,
bilverksted med kjekke bilmekanikere,
Superdeilig mat,
eller noe man bare måååå se.
Muligens overnatter vi ett sted på turen opp og så bring on the TIPS ;)


-Venninnetur til Deiligste og besteste London og klemme litt på Jude Law.

Shopping og Vin og deilig mat og spa på hotellet ;) NICE-
Videre skal jeg på Rhiannakonsert her på Koengen i Bergen.

-Jeg har vissnok også ymtet frampå at jeg skal ligge mellom to kamerater i båt på tysnesfestival, men det er mulig den utgår...
man skal jo ha tid til alt...
mest av alt skal jeg slappe av i sofaen og hvis solen dukker opp på terassen.
det skal drikkes flere liter med vin og spises mye deilig mat.
Jeg håper på å få med meg åpningen på Sushi Sagrada på Fisketorget og en tur eller fire
innom sjømatkirken og Wave blir det nok også...

Har du sommerferie ?
Hva skal du bruke den til ?



2 kommentarer:

Nostalgia sa...

Skal si du har planene klare :-) Det later til å bli en aktiv sommer for deg, vi får håpe at været kommer seg..:-)
Her blir det en tur til Svalbard, Cruise fra Palma (Mallorca) i en uke og en svipp innom København på veien hjem. så får vi håpe at minstejenten er fornøyd, den eldste skal tilbringe sommeren i Italia på arkeologiske utgravinger :-)

Ha en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

HusmorDronninga sa...

WOW for en sommer! Det er bare for fin-været å innta Bergen og vestlandet nå skjønner jeg ;)
Men å droppe tysnesfestival...MELLOM to kamerater...!!! Do it sier bare jeg.. hehe... Man lever bare en gang.. og du rekker alt dette og litt til, om du bare vil vet du :P

Ha en super sommer da!
Klem fra
Kjersti

Ps: (som også vil ha fint vær når vi kommer til vestlandet...)