mandag 13. juni 2011

Litt om meg ;)

Jeg har fått en utfording ,
type sånn fortell litt om deg selv i enkel form...
Jeg pleier som oftest ikke gjøre dette ,
blandt annet fordi de en stund florerte på bloggene, men skitt la gå...


Your Cell Phone? LG, to mnd gammel, Superfornyd.
Your Hair? Nesten svart, Langt.
Your Mother? Døde av kreft da jeg var 12 ;(
Your Father? Bor i en annen by.
Your Favorite Food? Blomkålsuppe.
Your Dream Last Night? Husker ikke...
Your Favorite Drink? Gin Tonic.
Your Dream/Goal? Lykke.
What Room Are You In? Stuen
Your Hobby? Quiz , nettopp vært på nå;)
Your Fear? meitemark og snegler.
Where Were You Last Night? Wave, Søndagsdrinker er alltid perfekte.
Something That You Aren’t? økonomisk
Muffins? ja takk.
Wish List Item? koffert fra LV, sort Chanel , Rosa Thunderbird.
Where Did You Grow Up? Bergen
Last Thing You Did? Girlsquiz på Wave..
What Are You Wearing? Hverdagsbunaden/ rosa Joggis.
Your TV? avslått , samsung.
Your Pets? Ingen.
Friends? De beste.
Your Life? godt.
Your Mood? Søvnig.
Missing Someone? mange.
Vehicle? Huyndai
Something You Aren’t Wearing? sokker
Your Favorite Store? HM
Your Favorite Color? Rød
When Was The Last Time You Laughed? en time siden.
Last Time You Cried? tre uker siden ?
One Place You Go To Over And Over Again? London
Facebook? Yep
Favorite Place To Eat? Eskalon

ta den om du vil ;)


1 kommentar:

Hilde Heimdal sa...

Spennende å lese :) tror ikke jeg tør svare på alle de :)

ha en nyyydelig dag ! :)