fredag 18. april 2008

Farlige forbindelser...


puuuuh.


Jeg har akkurat kommet fra jobb, etter nesten femten timer,
Først vanlig dag og så overtid pga sykdom :-(
men det var i grunnen ganske kjekt.
har jobbet på farlige forbindelser
kledd av og på, noen ganger ganske så hurtig.
Forestillingen er kjempefin så den anbefales.

Vidunderlig vakker scenografi og selvfølgelig Fantastiske kostymer ;-)

( Bilder fra http://www.dns.no/, foto Fredrik Arff )

Ellers så ergrer jeg meg stadig over at jeg ik ke får til den der telle greien, Tips mottas virkelig med stor takk.

I morgen er det to stk loppemarked som skal besøkes, slettebakken og skjold skole, håper det er noe fint der, uansett så er det jo kjekt å bare kikke etter en skatt eller to...legger inn bilder av eventuelle funn...

skal rett i seng og avslutter her,

God helg eller sov godt , alt ettersom...

2 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Ha en god natt. Det fortjener du virkelig etter FEMTEN timer på jobb. Gudbedre meg! Det kan til tider være tøfft skjønner jeg.

DU skal på loppemarked - JEG skal på loppemarked i morgen... Skal bli gøy å se om vi får "no fangst". Lykke til kjære deg.

Følger med deg fremover ;-)

Klem.

Anonym sa...

En liten hilsen herfra også :-). Ramlet innom deg via Marit og syns du har en koselig blogg.
Jeg blir imponert over hvor mange det er som er så flinke til å ta bilder.
Ha en deilig lørdag og god loppejakt!
(selv har jeg brukt opp alle penga mine på nytt servise, så jeg får vel roen ned en stund :-))