lørdag 26. april 2008

nå klikker det virkelig for meg...

Jeg er så sinnsykt frustrert,



Får ikke den der kode greien fjernet, og snille snille Storeflittig hos http://flittiglisene.blogspot.com/ har prøvd å hjelpe meg og alt men får den bare ikke bort, buhu...har fjernet mal og lastet opp ny mal og bla bla bla, men neida...

vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre,,,,, buhu.



Og så har jeg vært innom loppis på Minde skole i dag , men der var det så mye folk at jeg bare nesten snudde i døren, ( mulig årsak til min plutselige klaustrofobi kan være vin i seks syv tiden sammen med min skjønne venninne jannicke i dag tidlig , eller sent natt om du vil... )


Kjøpte ingen ting. orket ikke stå "inni " folk i dag,,, hehe

i kveld skal jeg på stagediving som Den Nathionale Scene arrangerer på Landmark, blir sikkert kjempegøy, gleder meg...
Ønsker meg denne... kan noen hjelpe ??

1 kommentar:

Siri sa...

Ja, jeg merket den der greia første gang jeg var innom bloggen din... Hadde kode-greier derfra jeg også, en gng for lenge siden.
Jeg har kikket i kilden din, og du må gå inn i html-koden og ta bort det som starter med
START Susnet KOD som skriver ut TOTALT ANTAL BESÖKARE
og helt ned til noe som ligner på det samme. Skjønner?