søndag 27. april 2008

Jeg har "arvet" et skap.

Har fått hengt opp skapet på verandaen.
Dette er et skap som min Venninne Janet hadde på barnerommet,
Etter henne overtok lillebror Stig det,
etter han havnet det på altanen deres i påvente av å ende i container,
Men slik skulle det ikke gå,
Skapet fortsatte ferden ned i min kjeller,
Deretter bodde det en stund på syrommet mitt, i påvente av å komme på en vegg,
Og nå har det altså kommet opp på altanen min.
Det har fått ny status som mitt fine nye "lys skap"
Dødsfint om kvelden, bilde av det kommer etterhvert...
litt vanskelig å ta bilde med mobilen,
så heldige meg er kommet med i gjenskinnet i glasset, men , men...



Jeg har forresten skikkelig lyst å gå på loppis i dag ,
men vet desverre ikke hvor det er flere enn det på Minde som jeg var innom i går...
Kanskje jeg bare skal kjøre en tur og se om det dukker opp noen skilt pånoen av de vanlige stedene ?

Stagediving på Landmark var forresten kjekt ,
men enda kjekkere var det på Parodi Grand Prix på Sailor.
Skjønne Homser i kostymer er alltid en sikker vinner hos meg,
og en ekstra bonus var det at Min vidunderlige venninne Tatjana sin Herlige pappa akkopangerte på et eller annet festlig instument.
Respekt !









1 kommentar:

Hilde's rom sa...

For et nydelig skap da, kjempeflott! Skulle ønske jeg også kunne "arve" slike skatter! Måtte forresten le da jeg leste det forrige innlegget ditt. Jeg var nemlig også innom loppemarkedet på Minde Skole i går, og jeg kjente meg virkelig igjen i beskrivelsen din! :) Jeg var i utgangspunktet nokså dårlig med vond hals og snufsen nese, men blandt alle menneskene der inne gikk alt rundt for meg. Og jeg hadde rett og slett ikke ork til å albue meg frem til loppene. Så jeg gikk heller svimmel og tomhendt hjem igjen:) Var du innom i dag også, fant du noe spennende da?