mandag 14. juli 2008

Herved videre gir jeg awarden jeg fikk av Anna Lisa...
taddadam...:
og siden jeg synes det er vanskelig å bestemme meg så tar jeg med en ekstra blogg som jeg synes det er kjekt å besøke , selv om det egentlig skulle være syv og ikke åtte...
By accepting this Brilliante Webblog Premio 2008, you have to award it to 7 people who's blog you find Brilliante Award worthy.
You can give it to as many people as you want, but please award at least 7. Make a comment on the nominated blog.
Værsågod jenter.
Ta den til dere.

1 kommentar:

My home is my Castle sa...

Næmen.... Tuuusen takk. Nå ble jeg overrasket og veldig glad :-)))) Min første award:-)))
Jeg tar den med meg og finner plass til den på siden min..
Du er en knupp ;)

God tur til Cannes. jeg har en venninne som er der nede hver sommer så jeg har hørt hvor flott det er ;)

Sommerhilsen