tirsdag 29. juli 2008

tilbake fra cannes...

Da er jeg kommet igjen fra Cannes, somvar et vidunderlig sted.
Hotellet var nydelig,
Rommet mitt var rødt og jazz inspirert.
Bildene over er fra fyrverkeri oppskyting, internasjonal fyrverkeri festival.
Dødsfint
Olivia fire år ropte
SE tante linn: Aketter, Aketter.søt
Invild soler seg og ser på film på Ipod
Bildene her er fra Havnen i Cannes,
tror aldri jeg har sett så mange flotte båter samlet på ett sted,
Midt Bilde er fra Delfin Show i Marine Land.
Og nederst i hjørne er det olivia som koser seg i solen.
Har nesten ikke shoppet i det hele tatt, for jeg hadde planer om å Bruke pengene mine på en uanstendig dyr veske , enten hos Louis Vuitton eller Chanel,
menså hadde de ikke akkuragt den jeg vil ha, så da ble det hele utsatt,
Angret litt når jeg kom på flyplassen , men men, sjangsen kommer jo igjen,
Legger inn bilde av mine små stakkars kjøp en annen dag.
Bergen BADER i sol og jeg bader jammen jeg og.
ha en vidunderlig dag.

3 kommentarer:

liven sa...

Heisann!! Der var du hjemme igjen fra et sted som sikkert var kjempefint!!
Og så kommer du hjem til det været også.......
Tenker du har hatt en flott ferie:O)

A home far away sa...

Låter som om resan var alldeles underbar och det var sannerligen bilderna också:-)
Ha en fin sommardag

Kram Gunilla i Singapore

Rosa sa...

Takk for besøket hjå meg :)

Det såg fantastisk deilig ut med ferie i Cannes! Heilt greit hotell og sånn ;)

Og så må eg kommentere den fantastiske brurekjolen du har sydd (lenger nede i bloggen) - Nydeleg!

God sommarveke vidare!