torsdag 7. august 2008

såååå fort som sommeren har gått..

I morgen er min siste ferie dag,
Kan ikke fatte at det er mulig ,
Jeg vet at jeg er uberpriviligert som har hatt seks uker sommerferie, men for mitt vedkommende kunne den godt vart en måned til...
Jeg har IKKE fått gjordt alt jeg skulle.
Jeg har vært i københavn
Jeg har vært på hytten på Askøy Flere ganger
Jeg har vært i Cannes.
Jeg har kjøpt masse stæsj som jeg skulle gjøre( feks ny sengegavl og i går kveld nytt garderobeskap til sove rommet...)
Jeg har sydd en vidunderlig vakker brudekjole og vært i ett fantastisk bryllupp
Jeg har nesten sydd ferdig Brudekjole nr to( som også blir super super fin...)
Jeg har vasket allekrinkler og kroker på kjøkkenet to ganger...
i tillegg til dette har jeg badet masse , drukket altfor mye vin,
og tøte masse masse med venner.
MEN:
Jeg har IKKE:
Hatt farmor på lunsj på altanen.
Vært i Sokndalsstrand og sett på strandaspelet og besøkt Bitti og Morten.
PUSSET opp soverommet mitt
RYDDET sy rommet mitt
fått LISTET gangen
Ryddet overalt
vært masse på USF Verftet og drukket øl i solen...
buhu...
I dag skal jeg Masse:
Sy på Brudekjole
Reise å se den nye stoff og stil butikken som åpnet i salhusveien i dag.
på kino og cafe med venninner å se Mamma Mia.
-Men først av alt skal jeg nå altså dusje, spise frokost og se Rachel Ray show på tv.
Ønsker dere ALLEsammen en Vidunderlig Perfekt Helg

7 kommentarer:

Jill sa...

Ja sommeren gikk virkelig ALTFOR fort!!!
Men har du vasket kjøkkenet TO ganger ....... ....... ...
Målløs....
Har du mer vaskelyst igjen må du bare ta turen ut til meg :-)
Kjempefin blogg du har, fant deg via Karna!
God helg til deg oxo :-)

My home is my Castle sa...

Synes du har fått gjort masse jeg....
Du skulle ha visst hvor mye jeg IKKE har fått gjort hehe...
Vi har samme symaskin ser jeg ;) Jeg fikk min av min kjære mormor før hun døde, så den betyr mye for meg.....
Ha en fin dag

Jorunn sa...

Du har visst ikke ligget på latsiden i ferien du nei! Du får nyte siste rest av ferie og kose deg på kino :0)

Vakkert Liv sa...

Synes du har fått gjort masse jeg :) Kos deg de siste feriedagene, det har du virkelig fortjent!!

liven sa...

Nå er det jo sånn at vi synest vi har fri en evighet når ferien begynner.........men tiden går fort!!

Men synest jo alikevel du har gjort utrolig mye jeg:O)

Letet litt etter den butikken på Fedje men kunne ikke finne noe jeg heller!!
Vet du hvilken Brann spiller??

Men er ikke egentlig Fedje en øde plass til vanlig??
Er du sikker på at det var der??

Vi får fortsette å lete......

Ha en fin kveld:O)

Prinsesse Elin sa...

Jeg må smile av dere forsåvidt nye bloggere....dere vet ikke hva dere går til Høsten vil aldri bli det samme uten bloggen. Jeg vil nok si at høsten er den kjekkeste tiden å blogge på. Masse inspirasjon, julestemning og det er rett å slett en fryd å være blogger på denne tiden. Her i blogglandia begynner jula i september og det er så koselig. GLED DEG min lille prinsesse:O)

Karna sa...

Ja jeg vet...det går bare så alt for fort...Er veldig spent på den nye Stoff & Stil butikken, der må jeg bare!!!

Har fått gjort mye du synest jeg, alltid noe som står igjen på listen, men vi er jo bare mennesker, må kose oss litt også.. =0)