fredag 29. august 2008

ukeslutt


Først av alt har jeg tenkt å vise dere det fineste maleriet av alle i hele verden.
jeg jobber på teateret, det vet jo dere kanskje, men avogtil så blir det laget rekvisitter til forestillinger , som skal kastes etterpå og da er det vel egentlig førstemann til mølla...
dette Maleriet har vært med i en film tror jeg.
Det sto i et lokale som teateret diosponerte og skulle kastes...
æææææææ ... nei. det skulle det slett ikke ...
etter mye strev ( blandt annet prøvde å få det inn i tre forskjellige biler , inkludert min lille svate ford ka, som var kortere enn maleriet,)
fikk je omsider en arbeidsmann (murer som jobbet i kjelleren på små scenen)til å kjøre det hjem for meg.
han kunne ikke fatte og begripe hva jeg skulle med det , men det er til dags dato ikke et eneste menneske som ikke har likt det når det kom på veggen:-)
det er ca 1.30 x 2.30 m ren nytelse.



så lurer jg på : oliventrærne mine..
de mister blader og når det er kommer små grønne knopper så visner de etter en stund...
får de for mye vann ? for lite ?
for varmt for de ? for kaldt ??
hjelp...

har jobbet i elleve timer i dag og da ble rett og slett middagen det jeg kunne fikse av små mat / tapas i kjøleskapet...

oliven, chorizo og feta.

fulgt av vin,...

merkelig , det har jeg mye mer av...

ellers er jeg herved bestemt på å gi min hemmelige venn noen tips...

jeg ønsker meg skålene over av hele mitt hjerte...

de solgte dem nemlig Ikke på min rimi... buhu

Bildeter lånt fra Lisbeth sin lille verden

øg det er dødsfint...

håper det er griet at jeg låner det...

jeg ønsker meg en sånn mann,

men tror desverre ikke at man får denslags for hundre å femti kr,...

men dersom du skulle komme over noe lignende er jeg klar for det altså...

ellers liker jeg

shabby chic

femtitallet

hvitt

rosa

sølv

krystall o.l

eføy

har også etterhvert falt for new england stilen ( eller karnas hus stilen , fy søren hun er flink...)

glitter og stas

kurv

filmer m fine interiører og fine klær

overraskelser.

håper du skjønner meg litt...

Ønsker dere alle en vidunderlig helg ,

beklager til de jeg ikke har svart på innleggene til

jeg jobber bokstavelig talt "hodeogræven" av meg nå i oppkjøringen til

Les Miserables.

den blir vakker.

Velkommen i teateret som det så pent heter...













6 kommentarer:

sa...

For et flott maleri, og DEN størrelsen på det då ;) NYDELIG!

GOD HELG, Klem fra Anette

liven sa...

Kjempetøft bilde!!!
så du jobber i teateret ja.hmm

Håper du får noen av ønskene dine da.....for 150 kr:O)
Er ikke med i denne eksklusive klubben jeg..har ikke fått innpass!!

Ha en fin helg:O)

by Siv sa...

Oi det maleriet var jo helt konge, grattis :)
Håper det går fint frem mot premieren og st dere ikke jobber dere halvt ihel.
Min kjære sliter også med oliventreet sitt, det sto i gangen der det er litt lite lys og der blomstret det som bare det. Med en gang det ble flyttet på så er treet blitt helt rart. Ikke lett det der
Ha en flott helg!!!
*Siv*

hannemor sa...

Flott maleri ja,,,og de koppene var kjempefine! ..og mannen...SUKK sier jeg bare,,,han sitter IKKE på mitt kjøkken og drikker vil med meg nå...jeg fatter egentlig ikke hvorfor..heheehh


Ha en super helg!!

Blå-hvit samlemani sa...

De skålene så jeg i Sverige i sommer, og kjøpte dem ikke... angrer litt på det i dag...

Selv om jeg er fornøyd med egen mann, så var ikke den du viste bilde av så aller verdt han heller...

Åsa sa...

Fint bilde!
Vi ses på premiærefesten Linn!