søndag 7. desember 2008

Ingen ting Ferdig :-(

" 2 søndag i Advent"
detaljbilde fra en av mine to adventlysestaker.
På grunn av hektisk uke og Min egen og min
barndomsvenninne sin bursdag
så har det ikke skjedd noe i "bruk det du har" prosjektet mitt.
Desverre.
Mandag tirsdag onsdag og torsdag ble tilbrakt på Gol.
Fredag var min egen bursdag
Lørdag feiret jeg venninen min sin bursdag , og i dag er jeg ganske redusert.
la meg i seks tiden i dag tidlig,
det var det man kan kalle en god fest.

Til Bursdagen har hun fått flybillett til London av meg,
Hennes mor sponser hotellet for henne , og jeg har snakket med sjefen så hun får fri.
Hun visste ikke noe om dette før i går, og vi reiser på ONSDAG.
Jippi
Gleder meg masse.
jeg elsker london og har vært der drøssevis avganger.
( feks fire ganger i fjor )


Håper du får en brillefin uke.



4 kommentarer:

Ida sa...

Åhhh.. så kjekt med london tur ! Heldiggris !!!! Og så utrolig bra gave til venninnen din ! Kan tenke meg hun hoppet noen ganger i taket !

Notearkene er kopiert - og jeg ser virkelig at de burde hatt seg ett lite kaffebad - men det får bli neste gang :-) Det er gamle noter da - som jeg tror min oldemor har hatt! Det er iallefall "gammeldags" tekst med innspill av dansk - utrolig søte :-)

Klem

liven sa...

Så flott gave til venninnen din:o)
Ha en fin tur og kos dere i London:o)

Anonym sa...

ifjor fikk ei venninne av meg london tur med meg og ei til i 30 års presang, og det fikk jeg av søstern også... Søstern og jeg var der for tre uker siden:) London er en herlig by, og gleder meg allerede til jeg kan dra neste gang!! Kose dere masse..

mette sa...

Award til deg hos meg :)