tirsdag 30. desember 2008

konkurranser...

I dag har jeg snust rundt på svenske blogger ,
og der florerer det av konkurranser...
Har plukket med meg et lite knippe så kan både jeg og dere få sjangsen til å vinne vakre ting...
håper de sender over grensen.
hehe
her kan man vinne et nydelig putetrekk m monogram.
kjempefint
http://malargarden.blogspot.com/
åå se så søte ting som kanskje kan bli mine ??
julen er ikke over ennå, og dessuten kommer den jo igjen til neste år...


http://meandalice.blogspot.com/2008/12/utlottning.html
her kan man blandt annet vinne kjempefinyt pute trekk, men det er også flere gaver...
stikk innom og kikk.
finfine ting

er det ikke bare utrolig vakkert ??
helt fantastisk fint trykk,
jeg HÅPER virkelig jeg vinner dette.


selv gikk telleren min for en uke eller to siden over 20.000

Jeg velger og hoppe galant over dette jubileumet og tar det flott igjen på 25.000-

Ha en vidundelig dag.

5 kommentarer:

Jill sa...

Jeg hjelper deg gjerne på vei til 25.000 :-)
Man kan surfe på blogger i dagsvis og likevel oppdage nye og spennende steder hele tiden!!!
Ønsker det alt godt for det nye året!

Gamlå sa...

Heisann og takker for tipsene. Gratulere med så mange besøkende.

Er innom en tur og har sittet og lest og kost meg med dine siste innlegg!!

Vil med det samme si takk for det gamla og Godt Nyttår.

klem fra Gamlå

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Ble litt "svimmel" av denne plutselige arbeidslysten som kom over meg i går, så i dag roer jeg ned litt med blogging og nettsurfing ;-)
Men, skal fortsette etterpå altså..

Ønsker deg et riktig godt nytt år!!!

Black Feathers sa...

Jøsses, ja gratulerer med så masse besøkende ;)
Titter innom for å ønske deg et riktig godt nytt år ;)

My home is my Castle sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari