torsdag 18. desember 2008

Kunstner-ved.

På jobben har vi i dag hatt trekning i den store juleuttloddningen.
jeg har aldri vunnet der før og sa til en kollega du skal bare se jeg vinner akkurat den gevinsten...
Gevinsten det her er snakk om er verken julekurv,gavekortene på restaurant eller vintage sykkel, men nemlig mengder med VED,
-jepp Trær som er hugget opp.
Veden er hogget i forestillingen Folkeutrydning, så dette er skukkelig kultur-ved.
ikke noe sånn maskinkuttet tøys.

Eneste litt dumme er det faktum at jeg verken har peis , eller ovn...

bare mange sekker ved...

6 kommentarer:

Julies sa...

Så heldig du er a - man vet aldri hva man kan få brukt for !
Jeg vant ett serveringsfat da jeg var 10 år... Det blir omtrent det samme... DA var det ikke det helt store, men nå bruker jeg det rett som det er...
Så gjem den du,jo tørrere den blir jo bedre er det !

Black Feathers sa...

He he ved uten ovn... Du kan jo selge den? Eller lage lysestaker av den?
Men du var nå heldig som vant da ;)

anneskreative sa...

Smiler,,,ikke akurat drømme gaven da nei,,,men kanskje du kan gi det videre i julegave,,,,så slipper du den utgiften,,,mange blir glad for ved,,,,iallefall de som har vedovn,,,,
Klem Anne

Jill sa...

Fniiis :-)
Gratulerer med premien :-)
Gi den videre i julepresang eller selg den til meg ;-)
Gi den i gave under treet på Torgalmenningen???
Ha en fin mandag!!
Og nå kan vi vel si GOD JUL :-)

Sologbolig sa...

Gratulerer! Du kan jo grille på den til sommeren !!! Eg vil ønska deg ei fin og hyggelig jul. Kos deg masse.

Åsa sa...

Jeg kjøper gjerne veden av deg!