tirsdag 13. januar 2009

vaskerommet mitt skal bli så fint...

Jeg har i hundre år hatt planet og fortalt at jeg skal gjøre ferdig vaskerommet mitt.
det er nok ikke av de aller verste sånn som det er nå, men en av veggenne mangler maling,
og hyller er ikke der de skal være og sånnt snusk.
jeg har planer om å få gjordt det i helgen, og denne gangen sverger jeg,
iallfall nesten.
kjøpte disse fine skiltene i københavn, og tror de skal få være der inne.
har kjøpt tapet i dag til veggen som mangler maling, og så nå er det bare til å brette opp ermene...


Har lyst pået slikt ,
men får se om det dukker opp noe på loppis nå i vår eller fretex eller noe...

Ha en aldeles strålende uke.

8 kommentarer:

Jannicke sa...

Så spennende med et nytt prosjekt! Sender deg mange "oppussings-energi-tanker"!! Lykke til!! Ps skiltene var artige!

Christinas låvebutikk sa...

Så spennende da!
Skal følge med deg!!
Ha en fin tirsdag!

janne - kathrine sa...

Hei og god dag :-)

Husk å ta et lite "før-bilde" da - er jo så gøy å se forandringene.
Lykke til og KOS deg. Gleder meg til å se hva du har fått til ;-)

Ha en fortsatt fin dag!
Hilsen janne - kathrine

Tiril sa...

Kunne trenge en oppussing mitt vaskerom og.
Skal bli spennene å se!!

Sologbolig sa...

Spennende å se. Det kommer nok til å bli fint. Også de lekre skiltene da ! Ha ein fin kveld!

by Siv sa...

Lykke til med oppussing, ikke lett det der når det er så mørkt og trist. Mye lettere om vår/sommer.
Jeg fant et slikt vaskebrett på loppis for ikke så altfor lenge siden, vet ikke helt hvor dette skal stå ennå, har liksom ikke et fanct pyntete vaskerom
Ha en super tirsdag
*Siv*

Frøken Englefjes sa...

Vaskerommet ditt kommer sikkert til å bli såååå fint. Skulle ønske jeg hadde eget vaskerom også*snufs*, men det får vel bli med tiden det ja. Ha en super dag!

Besta sa...

Jeg gleder meg til å se det ferdig, blir sikkert kjempe fint. Lykke til.