torsdag 1. januar 2009

velkommen 2009

Da skriver vi altså 2009.
Jeg er ikke en dronning av nyttårsforsetter.
det er liksom litt sånn at
Nyttårsforsetter er noe som går inn det ene ÅRET og ut det andre,
men jeg har ett som stadig går igjen...
-Jeg skal drikke flere øl på Verftet.
Verftet er en aldeles vidunderlig uteservering her i Bergen,
saken er nemlig den at jeg bare elsker å være der,
men det er litt tiltak å dra dit for en eller to øl,
men skal prøve igjen i år...

I løpet av året har jeg lyst til å besøke venner og familie som bor utenbys og utenlands,

og da særskilt min familie i Nederland,

og min venneinne, hennes mann og mitt søte fadderbarn i England

Jeg vil prøve.

Bildene ovenfor et tatt fra boken stilren innredning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes ut som reelle nyttårsforsetter som det kan være mulig å oppnå :)

Godt nytt år!

Synnøve sa...

Ønsker deg ett godt nyttår:))

Anonym sa...

Riktig godt nytt år!

Og Bloggen min er no ferdig flytta :-D

Klaffen sa...

Det var jammen noen fine forsetter du! Dette skal gå ann å klare! Heia deg. klem

Gamlå sa...

Så fine nyttårsforsetter du har. Jeg likte dem veldig godt. Spesielt den med ølet. Gamlå er en ølhund.

God helg

klem fra Gamlå