lørdag 17. januar 2009

work in progress..


okei,
ikke hvite fine blondebilder her altså...
slik ser vaskerommet ut nå.

jeg begynnte for halvannet år siden å pusse det opp ,
men så hoppet jeg rett av og tok kjøkkenet i stedet, det synes jeg var et bra valg.
kjøkkenet er kjempefin, og man er der tross alt mer enn på vaskerommet.
Da jeg pusset opp badet for 2,5 år siden la jeg inngangen til vaskerommet til badet,
og stengte igjen inngangen fra kjøkkenet.
altså:
her er det satt inn gipsplater i hytt og pine, og disse må sparkles.
NÅ ER DET GJORDT!!!
- og jeg drikker premie øl og blogger litt mens jeg venter på at det tørker.
kan man framskynde tørkeprossesen med hårføner ??
noen som vet ??
Blir sikkert sent på meg i dag, har nemlig tenkt til å få tapetsert også...
og muligens malt..

Mulig det kommer flere innlegg her i dag...

den som lever får se.

2 kommentarer:

by Siv sa...

Så flink du er :)
Ikke lett å begynne på slike prosjekter... Men nå er du iallefall i gang, da går det fort!
Ha en supertopp helg
*Siv*

Helen sa...

Tusen takk for koselig komentar på bloggen min..

Ja farmor var et fantastisk menneske, og jeg har ikke et vondt minne etter henne.. Hun har ikke kjeftet på meg en eneste gang..
Jeg var gullungen jeg ser du.. hehe..
Men er så klart vondt å miste en man er så glad i.. Dette vet jeg dessverre for godt fra før av, da lillebroren min døde for 10 år siden, så jeg vet at det blir bedre etterhvert..

Synes du fortjente den premieølen jeg. hehe...
Mye jeg har lyst å gjøre i leligheten min, men må nesten spare penger.. Tviler på at de nye huseierne (farmors hus egentlig) er villig til å betale for nytt gulv, selv om det virkelig trengs..

Ha en fin fin lørdagskveld