tirsdag 11. august 2009

Home Sweet Home

Da har jeg endelig kommet meg hjem fra rundt omkring, og det var kjekt.
Ikke misforstå; hoteller er kjekt,
noen rydder for deg, lager maten din, vasker håndklærne dine osv,,,
men man har ikke sin egen sofa, sin egen kopp, sin egen veranda osv...
Jeg har vært mye borte denne sommerferien,
egentlig kanskje litt for mye tenker jeg.
Men det har vært kjekt og da, kjekkest av alt var nok å være hos familien i Holland , hadde ikke sett tantebarn på halvannet år...
og hos min venninne Cathrine, og hennes kjekke mann og søte sønn i England.
Nå skal jeg være hjemme denne uken, skal bare en liten svipptur til Bømlo for å se Miss Saigon og besøke en venninne til helgen.
-Og på Mandag er det jobb, herreminhatt hvor fort seks uker går!
Ha en fin kveld.
..............................................................

Somehow I've totally forgotten that i decided also to write in English, hehe
Finally I'm home again,
This summer has been way too busy,,
ive goen in and out of castles, looked at paintings for hours and been travelling too much.
However ive visited my family in The Netherlands
and my friends in England,
and that was woth all the hours in and out of buses, trains and plains...
Now im just gonna stay in front of my tv, or on my balcony, Monday its back to work...
How those 6 weeks flew....
Have a nice one;)

7 kommentarer:

Lotta sa...

Åh stilig bilde..Ja borte bra.hjemme best! Høres ut som du har hatt en flott ferie..jeg har hatt 7 uker nå(går på skole) gått sykt fort ja...

Nå er det loppekassa her..nattinatt
Klem
Lotta

Therese Dorthea sa...

Takk for kommentar på bloggen min! Det var kjekt!

Da skal eg jammen meg ta meg ein tur til fretex i åsane å sjå! Takk for tips!

Flott blogg, np har du fått endo ein fast lesar ;)

Therese Dorthea

beate sa...

For et kult bilde!!!

Det er jo det som er det beste med å reise på ferie det. Du har det supert på ferie, men det deiligste er å komme hjem igjen. Borte bra, men hjemme best!

Ha en fin dag

Beate

MariMaja sa...

Alltid godt å komme hjem syns jeg;)
Kult bilde!
Klem fra Maja

Jill sa...

Herlig bilde!
Hvordan er muligheten til å se lampen før jeg kjøper den....

Ida sa...

Kult bilde!

Koselig at du er med i trekningen!

Ja, vips så var ferien over - eller dvs ikke for meg.. for jeg reiser til Kypros om en uke ;-D

Klem

liven sa...

Høres ut som du har det fint i sommer da!!
Men man blir jo lei av å bo i koffert også da......
Takk for hilsen!
Tilbake på jobb i morgen....godt det ikke ble noe svineri utav det!!!