torsdag 20. august 2009

Symptomer.

Hjemme fra jobb i dag,
i forgårs frøs jeg, I går og , pluss hadde feber og var forkjølet,
men da jeg i åtte tiden i går kveld, begynnte å spy, ringte jeg min venninne som er apotektekniker, hun kunne fortelle meg at dette alt sammen er symptomer, og kanske jeg burde være hjemme fra jobb og ringe legen i dag, i tilfelle liksom...
På legekontoret mente de jeg burde være hjemme, og dersom jeg ikke er bedre i morgen blir det sykemelding på meg...
og vi som har tre premierer og alt...
men er vel berde med en mindre på kostyme, enn ti mindre på scenen...
nøff nøff.
.........................................................

Today im home sick...
Yeasterday and the day before i had fever and typical sneezing, oan so on,
but when around 20.00 yesterday started to throw up, i called my friend ,
who is a technician at a phamacy, she told me to stay at home from work and call my doctor in the morning,, just in case,
if im not better tomorrow, i will have to stay at home for more days...
uh...at work we have sooooooo much to do,
three grand opening nights... in the next month or so...
But better me away from the costume dept, than ten others away from stage...

have a nice day...
Oink oink...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Riktig god bedring!!

Trultemor sa...

Søtt bilde da:))
God bedring!

Silver Sparkels sa...

God bedring.:) Ligger nede med samme symptonene. :)
Blir så rastlaus av å være sjuk, får lyst til å gjøre ALT jeg ikke har gidda å gjøre i sommer. heh.

Therese Dorthea sa...

Ånei. Stakkars deg! :-(
Kos deg under dyna med ein koppe te og blogging!

Ønske deg GOD bedring!

Klem Therese Dorthea

Villa von Krogh sa...

God bedring! Kos deg med blad og en god kopp te. Det pleier å hjelpe meg... :)

Kjeruben sa...

God bedring!

Jill sa...

Riktig god bedring!
Høres ut som om du har mange av kardinalsymptomene på svinedritet.
Jeg er bare litt hanglete,m det bryter ikke skikkelig ut.
Litt for frisk til å være hjemme og litt for syk (vondt i viljen) til å gå på jobb.... ;-0
Men på jobb er man jo likevel.
Jeg prøvde cream tea-lunch opptil flere ganger i Skotland i fjor... MMmmmmmmmm......

Drikk masse varmt, ta paracet, grav deg ned og ta tiden til hjelp!