fredag 21. august 2009

sommeroppsummering...

Da kan de optimistiske si hva de vil;
jeg regner sommeren offisiels som over!
Selv om solen såvidt skinner her i Bergen så er min "sommer" juni juli og august.
og den har overhodet IKKE vært sommerlig,
iallfall ikke de ukene jeg hadde fri fra jobb...
De som sier vi hadde noen fine dager i mai og juni;
JADA!, men det holder liksom ikke når det pøsregner resten av sommeren...
Tenkte jeg skulle oppsummere mitt første ferie dag innlegg.
  • Jeg har besøkt min søte fine familie i Nederland.
  • Jeg har vært på madonna konsert... Som sugde big time , for å si det mildt..
  • jeg har vært på Kostymeseminar og venninne besøk i England,
  • Jeg har nesten IKKE drevet dank i det hele tatt, buhu.
  • Jeg har drukket allllllltfor lite vin, ingen (tror jeg) på altanen iallfall..
  • jeg har bare badet føøøøøør jeg gikk på sommerferie, og den første helgen i ferien, noe som overhode ikke er nok...
  • jeg har nesten ikke vært på hytten, iallfall ikke i løpet av ferieukene mine
  • det har ikke vært vær og tid til verandalunsjer med veranda-vin.
  • Men; jeg HAR faktisk fått ryddet syrommet mitt, JIPPI, det var helt nødvendig for å kunne;
  • lage dekan kappe for NHH.( som forøvrig ble kjempefin.)

Jeg er litt lei meg for at den er over, men har en uke til gode og skal til Warshawa i oktober,

jeg ville gjerne også fått til en tur til sydligere strøk i september/ oktober,

men får se om det blir til...- vil så gjerne ha litt sol...
ENGLISH : too much too long to translate;)

please use translator at top of page, its about my dissapointment over almost no sun at all this summer, and my summery of what ive done , what i should have done, and wanted to do this summer.

Ingen kommentarer: