søndag 18. juli 2010

helsikens GULVDRIT!



jeg bare sier det ;
Kjøp ALDRI tundra gulv fra Ikea.
Og når det er sagt ; Jeg ELSKER ikea, men dette er det verste jeg har vært med på.
Jeg har holdt på I HELE DAG med å prøve å legge gulv på arbeidsrommet mitt som er
2.10 x 3.6 meter.
Er det mulig å ha så dårlig kvalitet ?
Jeg har lagt klikk laminat selv både i Stue , gang og kjøkken og det gikk så greit som bare det, men dette er slik at annenhver bit får skader av omtrent ingenting, skjøtene er supersynlig osv...
xxx
Enden på visen er at en tømrer skal komme å se i morgen om det er noe å bruke i det hele tatt og eventuelt gjøre jobben for meg...
Jada, skal si man sparte penger...
xxx
Noen av dere som har erfaring med dette Gulvet ?

1 kommentar:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei :))

Fy søren så irriterende!!! Jeg hadde hvertfall klaget til Ikea!!! Så dårlig kvalitet er rett og slett altfor dårlig...og vis skøytene vises er det ikke noe fint heller...hmm...håper tømreren som kommer finner ut av det....:)))

Lykke til ♥