tirsdag 6. juli 2010

Shirts come off...

La meg si det først som sist ;
Jeg er OVERHODE ikke intressert i fotball
Men noe må man da gjøre på..

Iogmed at jeg har en familie i Holland som jeg er VELDIG glad i ,
Har jeg hele tiden sagt at Nederland tar gullet ;)

Det er bare så utrolig kjedelig å se på fotball.
Jeg skjønner ingenting.
Helt sant.
Jeg har vært på en fotballkamp i hele mitt liv .
Cupfinalen der Brann tapte mot Rosenborg da jeg bodde i Oslo
Jeg visste ikke at de byttet side halvveis så alle de rødkledde rundt meg så stygt på meg da jeg som ENESTE på brannsupporter siden ropte høyt JAAA!
da Rosenborg scorte i andre omgang ;)
Så her sitter jeg da ...

Venter på slutten av kampen


-thats when the shirts come off...

Og jeg gir dere selveste Kronjuvelen ;)
ENJOY!


8 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

: D Hærlig innlegg !!
Ha en fin kveld
klem fra en enda mindre fotball interesert kone ; )

liven sa...

Vel verd å se en fotballkamp......

ha fine sommerdager Linn :o)

Anonym sa...

Jeg er heller ikke interessert i fotball. ;) Klem. :D

Hasigamas mamma sa...

Hi hi hi... artig innlegg!
Vel verdt å vente på en sånn slutt... :)

Alven sa...

Hei :-)

Enig med deg når det gjelder fotball..men det er jammen mye fint å se på ;-)

Klem

salige lavendel sa...

Hihi =)

Shy sa...

Hehe! Så flotte bilder, du har virkelig følgd med;) Eg har skrive eit innlegg om kos med gutta på min blogg også!

Hellig Lykke sa...

JOHOOO!!!
Hva annet kan jeg si enn
HELT ENIG!!!
--spesielt med Kronjuvelen.
(har til og med sett kamp med England bare for å se glimt ;-o)
HIHI
fortsatt god sommer