mandag 12. juli 2010

Stockholm ... ønskereprisen min ;)

I dag drar jeg likesågodt en tur til Stockholm;)
Noen av dere husker kanskej at jeg var der i midten av mai, og jeg må si jeg ble sååå glad i den byen at jeg har innvilget meg en ønskereprise.
Denne gangen har jeg invitert med min farmor på 80 år så det blir nok
ikke helt ville tilstander.
Men: Farmor er sprek så bare det så vi skal nok kose oss veldig ,
Deilige lunsjer,
Koselige kafeer.
Fine butikker.
Osv

Jeg har booket oss inn på Best Western Kung Carl som ser super fint og perfekt ut
Det ligger rett over veien for Hotell Stureplan som jeg bodde på forrige gang., klikk på navnet så kommer du til innlegget om det fiiiine rommet mitt

Nå må jeg pakke litt og gjøre ett par småting før flyet .

Lurer på hvilket rom vi får ?
Sikkert ett fint et .
alle ser kjempefine ut.
Har bestilt Superior så kanske slik som det første eller andre bilde
Lykke.
Tilbake i Bergen Torsdag kveld ;)
ha en superdeilig uke alle sammen.

2 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

God tur. Ser flott ut :)
Trude :)

Hasigamas mamma sa...

Så koselig å dra på tur med farmor!!!! Sprekt gjort av henne altså -artig! Ha en kjempefin tur, kos dere!