torsdag 7. januar 2010

En av julegavene mine ;)


Disse fine koppene fikk jeg av Kusinen min i Holland.
Har ikke sett de på RivMAI buttikken her i Bergen
Kjempefine synes jeg ;)
Fikk også to stk gavekort til butikken som jeg gleder meg til å bruke.
Skal bare bli litt mindre travel først,

-og siden jeg nesten ikke har noe å gjøre på har jeg likesågodt sagt ja til å gjøre en jobb ekstra, nemlig sy noen kostymer til Marit Voldseters nye show her i Bergen,...
Premiere rett rundt hjørnet...

Puh, ja la oss for all del ikke sitte å tvinne tommeltotter...


4 kommentarer:

Lotta sa...

Ah så fine.Jeg skal til Bergen i slutten av mnd...og gjett om jeg skal på RM butikken da:)
Så stas med sy jobb.Flink du er da:)
Nattaklem:)

Romantiske Stinemor sa...

Å så lekre de var, heldig du er:-) Håper du får en fin dag videre..klem Stine:-)

Bluggi buggi blogg sa...

Så fin blogg du hadde. Her vil jeg komme tilbake igjen :)
Fine kopper du hadde fått og fine bilder du hadde tatt av de.
Så gøy å få sy kostymer. Det hørtes i vertfall gøy ut. Også til selveste Marit. Hun kjenner jeg og liker henne veldig godt. Må nok gå og se showet hennes. Skal ta en ekstra titt på kostymet jeg da ;)
Takk for at du vil følge meg. Jeg legger meg til som følger av deg også:)

Trude :)

UNDRING sa...

Kom over bloggen din, nydelig blogg du har. Var også innom veskebloggen din - kule vesker! Kommer innom deg igjen.