tirsdag 26. januar 2010

Ingan dans på meg, desverre...


Bilde fra Czarinna visningen i Stockholm.

I dag skulle jeg på general prøven på Carte Blanches nye forestilling
NY NORSK

Den ser veldig vakker ut, og jeg ble invitert av en venninne ,

Desverre bir det ingen dans på meg for jeg har kjempevondt i hælen. -av alle steder...
skal til røntgen i morgen og forhåpentligvis finne ut hva som er galt.

Gjør vondt å gå...



Forresten har jeg glemt å blogge en kjempefin Gave jeg fikk av den hyggelige damen som driver Make up store.

( som dere kanskje husker at jeg er over middels fornøyd med produktene til ;) )
innlegg HER.Dette lille nydelige vidunderet er en lipgloss inspirert av Fabergeegg

Helt vidunderli nydelig ,
like stort som ett vanlig egg, og de er i begrenset opplag.
Og jeg er da altså den glade eier av ett ;)
Ikke bare kan man få smotchi-kysse-fine lepper,
men den kan altså pynte opp badehyllen .

Se på alle de fine fargene...

Ha en strålende fin kveld alle dere ladies.

Kjedlig at greys må vente til etter håndball kampen.

Jeg vil heller se på Mc steamy enn Herr Svettogkjedelig..

2 kommentarer:

Lilli@Home sa...

Ønsker deg god bedring og lykke til på røntgen i morgen.

En ting er sikkert. Neste gang jeg skal en tur til Bergen (fra Austevoll) skal jeg innom å få makeup veiledning. Har i mange år, trolig snart 20 år vært veldig begeistret for Kanebo sminke, men er klar for å prøve noe nytt. Regner med de har make up til meg som er litt over 40 også.

LENE sa...

Hei
Tusen takk for at du vil følge min blogg.
Ha en flott weekend!
xx
Lene