lørdag 9. januar 2010

Mellomlande i amsterdam ??


Dersom du har tre fire timer å slå ihjel på Amsterdams flyplass Schipol, Noe som ikke er uvanlig foreslår jeg at du tar en tur ut , kjører ca 15.20 min med taxi og shopper litt ;)
I Hoofdorp ligger RIV MAi outlet store.
Denne kan man fint klare å få med seg istedenfor å bruke timene på flyplassen , som forsåvidt er fin og stor, men kanskej litt vel "flyplass" i lengden...
I denne butikken er det alltid minst 50 % salg på prøvekolleksjoner,
og nåværende , i tillegg til fjorårets;)
Altså perfekt sted å gjøre kupp.


Når jeg er i Nederland kjører jeg gladelig to og en halv time på tur for å gå hit ;)
Den er åpen onsdag torsdag fredag og lørdag og hver siste søndag i mnd.
Spør meg gjerne om du lurer på noe ;)

Ha en finfin Lørdag,
jeg skal på Jungelbok premiere.
TVITVI

1 kommentar:

Skjæret vårt sa...

Ja,dette hørtes mye bedre ut enn å henge i mange timer på flyplassen:O)
Kommer nok ikke til å dra til amsterdam med det første,men vi planlegger ny Thailand ferie..og da kanskje med mellomlanding i Amsterdam:O) Var negativ til mellomlanding,men nå derimot;O)

Ha en fin Søndag:O)