søndag 17. januar 2010

Og jeg som trodde det var nok snø nå....

La meg si det først som sist, snø til jul var helt
nydelig og idyllisk og riktig og ønsket og alt det der...
Men nå skulle det liksom holde.
NEEEIDA, i dag da jeg sto opp så snødde det faktisk utenfor...
Er det mulig ??
Det er jo så masse allerede..
Kan vi ikke heller spare det til Desember ??
Trenger jo det da...

Jeg vil ha våååår.

Jeg vil ha friske farger og blomster og sitroner på kjøkkenet...

Jeg vil ha andre sko enn Sorel boots på meg

og jeg vil sitte ute i morgen når jeg skal på årets første quiz på Wave...

Sukk...

7 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Helt enig. Nå er vi lei!!!
Fine bilder!
Klem Tove

Jill sa...

Jeg liker snøen!!!
Men jeg kunne godt tenke meg at den ikke lå lenger ned enn til Fløien :-)
Sjefen min var forresten med i en av episodene om Bjarte på rette staden :-) Han kom å sydde Sigurd Sæle i hodet under Les Mis. :-)
Ha en fin ukestart imorgen!

Sologbolig sa...

Helt enig med deg. Julesnø er flott, men ellers så er det greitt at snøen holder seg på fjellet. Ha ei fin uke.

red ticking sa...

absolutely yummie... i would devour those lovelies... xx pam

MissMette sa...

Herlige bilder ♥ og ja vil ha vår snart... Flott innlegg om badet ditt, likte det veldig godt, lykke til i konkurransen. Ønsker deg en flott uke som kommer. Klem fra Mette

Crinoline sa...

Været får vi ikke gjort noe med,dessverre.Det snør hos oss også.

UNDRING sa...

Jeg liker snøen jeg, men våren er heller ikke å forakte. Nydelig bilde av sitronene!