onsdag 2. juli 2008




dette har jeg gjordt i dag,(sendt til posten)

Hurra for posten i Norge!


kjære dere,
Nå må jeg si jeg er rimelig oppgitt.
Jeg har vunnet en plasthund ( woofy)i et magasin i danmark ( boligmagasinet ),
De sendte meg gevinsten og jeg fikk brevom ankommet ufortollet sending.

Dette returnerte jeg via faks dagen etterpå,
og fikk ok på at faksen var gått igjennom,
Over helgen fikk jeg duplikat melding om dette,
da jeg ringte posten snakket jeg med en hyggelig dame som mente disse to var
"gått om hverandre"
hun mente det ikke var nødvendig å sjekke om faxen min var kommet
rette vedkommende i hende.

Det har den tydeligvis ,
men tollavd godkjente ikke min tilbake meldig og
har av en eller annen grunn utelatt å kontakte meg for å fortelle meg dette,
så mens pakken min har blitt sendt tilbake til danmark
har jeg da altså gått her i uvitenhet og ventet på den.
Må jammen si jeg er misfornøyd med systemet deres!

Har snakket med en hyggelig ung mann på telefon hos tollavd deres
men det eneste jeg kan gjøre er å prøve å få sendt pakken på nytt
og håpe det går bedre neste gang.
Helt utrolig.

Med lett irritert hilsen
Linn ......

Ingen kommentarer: