Viser innlegg med etiketten fashion. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten fashion. Vis alle innlegg

mandag 9. april 2012

Nice.

Dette er noen som var helt ensfarget,
vips,
så var de tofarget.

Uansett, jeg vil ha slike.

Enten på den ene eller andre måten.


torsdag 26. januar 2012

R_E_D

EEELSK.


mandag 31. oktober 2011

Versace for HM





Versace er egentlig ikke helt min kopp te...
Det er alstå Donatella som denne gang har hatt ett samarbeid med Hm.
Jeg for min del synes HM sine Designere klarer seg aldeles utmerket på egenhånd,
og kommer nok ikke til å stå natten over i kø, for å kjøpe hverken det ene eller det andre...


Men her er altså de enkeltstykkene i kolleksjonen jeg liker best...

Kanskje jeg kjøper ett sjal eller ett par sko, må bare sjekke kvaliteten først...

Hva synes du om kolleksjonen ?

mandag 27. juni 2011

Versace/HM


Det er offisielt at Versace er høstens Design- samarbeidspartner til H&M.
Jeg kunne vært mer fornøyd.
Jeg synes Versace ,etter at Donatella overtok ser like billig ut som henne.
Desverre.
Men jeg er villig til å la meg overraske.
Det ryktes også at kollesjonen skal inneholde noen HM-Home pieces,
så da får vi vel bare vente å se...


søndag 26. desember 2010

Den perfekte julegaven.


The Dita Von Teese Cointreau Coffret.


Nydelig makeupcase ,
med blandt annet Cointreau , to cocktailglass og rosa shaker.
299$
Jeg fikk den ikke.
Buhu
Men fikk masse annet fint , viser det i ett annet innlegg .


tirsdag 21. september 2010

Lanvin for H&M

2 November viser H&M sin nye Designer kolleksjon.
Design er Huset Lanvin, med designer Alber Elbaz i front.
Jeg er OVERBEGEISTRET.


Lanvin er ett gammelt motehus startet av 22 år gamle Jeanne Lanvin i 1909
Typisk tidløst klassisk glamourøst og ekslusivt.
Jeg håper det skinner gjennom i kolleksjonen.


Og jeg håper for guds skyld at de har med noen gode accesoirer ;)
Kolleksjonen blir å finne i butikkene 27 November.

ENJOY !


torsdag 5. august 2010

L O V E L Y .




lørdag 30. januar 2010

Nye sko- for en slikk og ingen ting.

JIPPI!
Jeg har fått nye sko.
selvom jeg er praktisk talt blakk og selvfølgelig ikke trenger nye sko
var dette bare UMULIG å gå forbi.
Nå bor de hos meg.
På lagerutsalget på Midttun har de nå Ninasko til 90 % avslag...
Selvom jeg har fire par Ninasko fra før så ble det jammen meg ett par til...
Dersom du liker sko er det verdt en tur dit.
De som jeg viser her på bildet finnes også i hvit.
Hvis noen av dere har bryllupsklokker i tiden framover
så foreslår jeg herved disse på fotelankene;)
nedsatt fra 1200.- til 120 .-
Snakk om kupp;)



mandag 28. desember 2009

Victorias Secret Fashion Show 09

På tv i kveld kl 22.30,
Verdens Beste show, ingen over ingen ved siden.
Dette er årtes Tv begivenhetr meg ;)

onsdag 26. august 2009

JImmy Choo for H&M


Mulig dette er old news, men det er iallfall en gladnyhet for meg;)

14. november
er det bare å stille seg i kø utenfor H&M.
Da kommer Jimmy Choo til den svenske billigkjeden
Dette er vissnok noe av kolleskjonen, som består av sko, vesker , belter og klær..
Jimmy Choo-sjefen Tamera Mellon , modellen og Margareta van den Bosch fra H&M
Jeg synes de hvite skoene som MVDB holder ser superfine ut.
.........................
This might be old news , but at least its good news;
14 of November H&M will be launching a new collection by JIMMY CHOO.
Hurray!
Shoes, bags, clothes and others will be available for you to buy.

onsdag 1. juli 2009

Vintage -kupp

I dag var jeg innom min favoritt antikvitetsbutikk i lunsjen;)
der hang foreksempel en lysekrone til 54000 smacaronies,
men den fikk jeg IKKE , for å si det sånn, hehe
Det jeg derimot fikk og som jeg er ellevill over ,
er elleve , jepp 11 par nye øredobber;)
VINTAGE DIOR OG GIVENCHY.
gjett om jeg ble ellevill da?
de ble mine til en meget billig penge og jeg er stadig litt ekstatisk. '

JAda, noen av de er nok finere enn andre ,
men hallo; det er jo Christian Dior for svarte,
min favoritt designer,
og så skulle jeg liksom la de ligge alene igjen i den fine butikken ?
niks & neitakk, '
de fikk nok alle sammen være med meg hjem;)
kanske det ikke er så lurt å få ferie penger før ferien virkelig begynner ??
hmm, men den begynner iallfal på fredag, jippi.
bare to dager igjen å stå opp etter klokken....

Ha en nydelig Torsdag.

torsdag 29. januar 2009

hva skal man ha på seg da ???

På lørdag skal jeg på julebord,
eller nyttårsfest som vi så pent har kallt det.
På jobben har det rett og slett ikkevært tid til å ha julebord i fjor( pg Les miserables) ,
så derfor slår vi likesågodt til med fest påsiste dagen i januar.
Nå er det jo ikke sånn at jeg ikke vet hva jeg skal gå med ,
det blir sort kjole ( oj , det var orginalt)
men min bestemmelses vegring er rett og slett på tilbehøret.
skal jeg ha Gull sko ( helt nye , griselekre og litt vinglete) Hvit chanel veske med gull-lenke
Og en absolutt skjønn liten gullfarget prinsessekrone
( ingen bilde , den liogger pr tiden på jobb...)
Eller skal jeg ha Røde sko,som jeg har gått med før ,
og som er noenlunde grei å gå med,


Rød eller svart veske ( DKNY & DIOR )
tror det da iallfallblir den sorte , hvis ikke synes jeg det blir litt mye rødt,
og dessuten liker jeg den sorte best...

Og rød Fjær-Hodepynt ??

Hjelp meg da... tema er forøvrig fest på slottet.

Minner også om veske -vinne-innlegget når telleren vipper over 25000.

se innlegg to under.

torsdag 8. januar 2009

Mimrer om Valentino i Roma


Heldige meg.,
jeg har fått bihulebetennelse,
og for å si det helt ærlig så kjennes det ut som om
lungebetennelsen er rett rundt hjørnet..
Mens jeg sitter her og snyter meg og fryser
drømmer jeg meg tilbake til Roma.
For et parår siden var jeg der og var blandt annet
på besøk på motehuset VALENTINO
Sjønner godt at klærne derfra koster blingbling for alt -
hvert eneste sting er sydd for hånd,
er presset på gamlemåten , med dampeklut og greier.
De sjønne damene som jobber der går i hvite frakker
typ legefrakker og alt er kjemperent og nesten litt sterilt
De gjør fantastisk arbeid.
Dette er kjole til Prinsesse Maxima av Nederland
nydelig,
bysten er målt til slik at den har akkurat hennes mål.
På showrommet var det den siste kolleksjonen klær og sko utstilt.
Går det an å få finere sko ??
I LOVE.
Dette er også fra showrommet,
det er kjolen Julia Roberts gikk i da hun fikk oscar for Erin Brokowitz

(se bilde under)

På showrommet stod det utstilt ca ti kjoler brukt av

hollywoodkjendiser,

(overnevnte Julia, Penelope,Halle Berry,Cate Blanchett, Salma Hayek osv..)

Penelope i Kjolen vist ovenfor.


Alle bilder er tatt av meg , bortsett fra Julia og Penelope, de er googlet.

fredag 2. januar 2009

kveldens underholdning, beste delen...

Victorias Secret Fashion Show

Dette er et must for meg og jeg har gledet meg til det i flere måneder.
I kveld på tv 3 sendes Victorias secret fashion show.
Det er rett og slett de mest spektakulære showene i verden,
her spares det ikke på noen ting.
Det er råbra musikk,
nydelig undertøy
og ikke minst xantall vidunderlig vakre vinger.
skulle gjerne hatt fingrene i ett par av de , for å se hvordan de er laget.
de er florlette ( iallfall en del av de) og beveger seg fantastisk.
vingene altså,
Modellene og , hehe
God fornøyelse.