
Dette er noen som var helt ensfarget,
vips,
så var de tofarget.
Uansett, jeg vil ha slike.
Enten på den ene eller andre måten.




2 November viser H&M sin nye Designer kolleksjon. 


ENJOY !

Dette er vissnok noe av kolleskjonen, som består av sko, vesker , belter og klær..

Hvit chanel veske med gull-lenke
som jeg har gått med før ,
Rød eller svart veske ( DKNY & DIOR )
Og rød Fjær-Hodepynt ??
Hjelp meg da... tema er forøvrig fest på slottet.
Minner også om veske -vinne-innlegget når telleren vipper over 25000.
se innlegg to under.
De sjønne damene som jobber der går i hvite frakker 

Dette er også fra showrommet,
På showrommet stod det utstilt ca ti kjoler brukt av
hollywoodkjendiser,
(overnevnte Julia, Penelope,Halle Berry,Cate Blanchett, Salma Hayek osv..)
Penelope i Kjolen vist ovenfor.

Alle bilder er tatt av meg , bortsett fra Julia og Penelope, de er googlet.